سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 95/7/1 | 11:43 عصر | نویسنده : sultan
هیچ باخردی در این امر شک نمی کند،که در جهان امروز،بدون داشتن قدرت،انسان صاحب هیچ چیز نیست،حتی فرصت خواندن دو رکعت نماز،با این وصف، هنوز شاید کسانی باشند که بیندیشند می توان دیندار بود،و دین و آزادی و فضیلت را نگهداری کرد،بی دخالت در امور سیاسی،و بدون داشتن قدرت مسلح.
خوشبختانه امروز،بسیاری از این اشتباه در آمده اند،لیکن باید از کسانی که چنان می اندیشند پرسید: اگر روابط جهانی قدرتها و مصالح استعمارها اقتضا کند که با دین در افتند،و آثار دین را محو کنند،تاریخ دین را عوض نمایند،تربیت و تعلیم دین را از برنامه ها حذف کنند،وسائل ارتباط جمعی(رادیو،تلویزیون،مطبوعات ،سینما و تأتر)همه را، در خدمت طاغوت در آورند،و به دروغ پراکنی و نشر فساد بپردازند،دزدی و خیانت را صادقت و امانت وانمود کنند،موضع مترقی مردان حق را ارتجاع بنامند،موضع خائنانه و دست نشاندگیهای پست و منحطِّ خود را پیشرفت و تمدن بخوانند،به حرمتهای پاک اهانت کنند،مدارس علوم اسلامی را بکویند،طلاب را زندانی کنند یا بکشند،جوانان دانشگاهی معتقد آزادیخواه را به زندانها کشند و به قتل رسانند و ...و ... چنانکه بارها شده است ودیده ایم،در این صورت شما مقدس متدین علاقمند،ولی فاقد قدرت،چکار می توانی بکنی؟ شما مرجع صاحب رساله ساکت چه می توانی کرد؟ شما ولائی دعای ندبه خوان اهل توسل،بدون اسباب و وسائل ظاهری-که لازم است خداوند جهان را،برطبق حکمت،جهان اسباب قرار داده است-چه خواهی کرد؟
باری،امروزه،هرکسی که اندکی شعور داشته باشد،می فهمد که باید برای دیندار بودن و متعهد ماندن و آزادی داشتن،کسب قدرت و استقلال کرد. تا ما نتوانیم خود برای خود تصمیم بگیریم،چه هستیم و چکاره ایم؟

ما باید استقلال داشته باشیم. تا بتوانیم همان که می خواهیم باشیم، و گرنه دیگران آنگونه که می خواهند ما را و فرزندان و نسلهای ما را خواهند ساخت.

تفسیر آفتاب 315-316

بحث هایی فرعی در همین رابطه به صورت تصویر در لینک های زیر: در صورت باز نشدن تصاویر به لینک زیر مراجعه کنید:

http://forum.hammihan.com/post5982705-19.html


http://up.hammihan.com/img/useruploa...48536.3931.jpg

http://up.hammihan.com/img/useruploa...48536.4717.jpg

http://up.hammihan.com/img/useruploa...48536.7495.jpg

http://Up.hammihan.com/img/useruploa...48537.0253.jpg






  • paper | فال تاروت نه کارتی | buy Reports
  • بک لینک رایگان | فروش لینک دائمی